DIARIO DE AULA
INAUGURAMOS O MES
REALIZANDO A ÚLTIMA VISITA AO CASTIÑEIRO;
OBSERVÁMOLO CON ATENCIÓN...ESTÁ FLORECENDO!
REALIZAMOS A FOTO DE GRUPO 👌
DESPEDÍMONOS ATA DESPOIS DO VERÁN
E A REALIZAR A COLLAGE DA LÁMINA DE XUÑO:
💚💚💚💚💚
No hay comentarios:
Publicar un comentario